Monday, January 21, 2013

Sudah habis atau ada visi yang baru?


Dah lama aku tak menulis, lebih kurang dekat 6 bulan jugak la aku tak update entri baru dekat blog aku ni.
Aku sepanjang 6 bulan asyik sibuk dengan blog yang lain, blog yang mana memberi duit untu hehe..

Jadi agak lama jugak la kan aku tinggalkan blog aku ni, dulu aku lebih tumpu pada penulisan puisi tapi insyaAllah kali ini untuk tahun 2013 aku akan perbanyakkan enti yang berunsur santai, info mungkin aku akan selitkan jugak..

Sebenarnya aku nak upgrade blog ni kasi lawa-lawa tapi apa kan daya, masa tak mengizinkan aku jadi blog aku ni pun tak seberapa lah.. takpelah pelan-pelan kayuh lama-lama nanti lawa la blog aku ni tapi aku pun masih blur lagi nak bikin lawa macam mana ye tak...

Berdasarkan tajuk kat atas tu, yeap aku memang ada visi yang baru.. visi untuk kembangkan lagi skill dan potensi aku dalam bidang blog, walaupun aku dari awalnya agak bodoh tentang dunia blogger ini, tapi alhamdulilah sampai sekarang aku serba sikit tahu jugak la tak banyak pun tapi orang cakap ada la jugak basic nyer tu kan.

Hehehe...

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com